qop2018.reismee.nl

Welkom op onze reisblog

Hallo en welkom op onze reisblog!

Wij zijn een groep van 11 enthousiaste mensen die op werkreis te gaan naar the Queen of peace highschool in Uganda. Om dit te realiseren hebben wij het hele jaar door hard met elkaar gewerkt. Door middel van acties hebben we het benodigde bedrag bij elkaar gekregen. We zijn zelfs over ons streefbedrag heen gegaan.

Zoals gewoonlijk maken wij op onze reis een blog, omdat wij jou mee willen nemen op onze reis. Ook willen wij onze ervaringen delen. Wij zullen (als het mogelijk is) dagelijks een verhaal posten over onze ervaringen. Reacties zijn zeer welkom en zullen worden voorgelezen in de groep.

Wij hopen dat wij een leuke en reis hebben en veel ervaringen mogen opdoen.

Groetjes,

Amarant, Anje, Annika, Arjan, Celine, Demi, Jeanne, Jessica, Mieke, Roy en Sandra

Ellie Boot

Nogmaals, ook via deze weg: een heel goede reis gewenst met jullie elftal! En deze laatste week in Hoevelaken niet al teveel inpakstress. Ik zie uit naar jullie verslagen!

Sylvia Gardner

Following from the US! May the adventure be grand, safe travels.

Jan en Truus van Leijenhorst.

Hallo allemaal wat fijn dat jullie met het blog ons op de hoogte houden.
Jullie zullen veel ervaringen op doen maar ook veel zien.
Dat alles bij ons zo makkelijk gaat we hebben bewondering .
Zo als jullie met de matrassen gelopen hebben.
We hopen ook dat jullie er plezier beleven Celine voor jou een dikke kus.