qop2018.reismee.nl

Welkom op onze reisblog

Hallo en welkom op onze reisblog!

Wij zijn een groep van 11 enthousiaste mensen die op werkreis te gaan naar the Queen of peace highschool in Uganda. Om dit te realiseren hebben wij het hele jaar door hard met elkaar gewerkt. Door middel van acties hebben we het benodigde bedrag bij elkaar gekregen. We zijn zelfs over ons streefbedrag heen gegaan.

Zoals gewoonlijk maken wij op onze reis een blog, omdat wij jou mee willen nemen op onze reis. Ook willen wij onze ervaringen delen. Wij zullen (als het mogelijk is) dagelijks een verhaal posten over onze ervaringen. Reacties zijn zeer welkom en zullen worden voorgelezen in de groep.

Wij hopen dat wij een leuke en reis hebben en veel ervaringen mogen opdoen.

Groetjes,

Amarant, Anje, Annika, Arjan, Celine, Demi, Jeanne, Jessica, Mieke, Roy en Sandra

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor onze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.