qop2018.reismee.nl

Aankomst in oeganda

Hoihoihoi! We zijn geland! Na een voorspoedige vlucht staan we nu in de rij om ons visum goedgekeurd en in ons paspoort te krijgen. Dat gaat echter lekker op zn oegandees, waardoor het lekker lang duurt. Voor ons dus een mooie oppurtunity om even wat wist u datjes te typen.

Wist u dat?

-amarant gewoon een mes in haar handbagage door de bagage gesmokkeld heeft?

- ze ons later wel heeft herinnerd aan het innemen van malerone?

-anje haar visumaanvraag kwijt was, maar gelukkig gered is dooe Arjan?

-wij tijdens deze reis een mascotte hebben die muk heet?

-annika vandaag voor het eerst gevlogwn heeft, maar niet gehuild heeft? Ze zei alleen èèn keer: "oh jongens!"

-de wifi in oeganda echt supersnel is?

-jeanne snake kampioen is geworden?

-demi het hele vliegtuig heeft laten applaudiseren?

-celine als enige te veel kilo's in haar koffer had?

-u kunt reageren op dit blog en wij de reacties aan elkaar voorlezen tijdens het avondeten? Reageren = dus leuk.

Nou, intussen staan we nog steeds op dezelfde plek in de rij, dus gaat lekker. Hopelijk hebben we snel de kans om weer iets te schrijven.

Liefs!

Esther Duine

Wat goed zeg dat jullie er al zijn. Klinkt nu al als een avontuur. Heb het heel goed met elkaar.

Desiree

Wat fijn om wat van jullie te horen, zo te lezen hebben jullie je wel vermaakt! Misschien kunnen jullie tijdens het wachten jullie dansje alvast doen, lekker bewegen na zo'n lange vlucht en wie weet komt er dan ook wat beweging in de rij ? goede reis naar het hotel en slaap lekker voor straks. Liefs!

Joke

Heb jullie gevolgd tussen alles door. Fijn dat jullie er zijn en voor straks welterusten. En morgen? Op naar weer een nieuwe, bijzondere dag. Xx

Hans en Ilona Vrijhoef

Wat fijn om zo snel te horen dat jullie veilig zijn geland. Via flightradar was het toestel goed te volgen. De route week wel iets af van die die op de blog staat.
Als je voor het eerst vliegt en dan zo lang, dan zullen de toekomstige vluchten peanuts zijn.
Bravo Céline, lukt mij ook bijna iedere keer. Waren toch niet de zakken snoep........
Wel benieuwd waarom het hele vliegtuig applaudiseerde voor Demi.
Succes in de rij voor de controle, in Senegal duurde het bij ons ruim 1,5 uur.
Goede reis verder en lekker slapen voor straks (hopelijk).

Hanneke

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Ben benieuwd naar jullie volgende verslag!

Jan

Ha allemaal, ik zag een vliegtuig over de Dolomieten komen dat aan 1 kant scheef hing. Zat de koffer van Celine idd aan de linkerkant? Veel plezier en succes!

Sierou

Yessssss en dan nu naar jullie verblijf. Lekker bijkomen van de reis en voorbereiden op wat komen gaat! Xx

Ernst Beitler

Wist u dat:

Wij allemaal blij zijn dat jullie veilig zijn geland?

Ina Beitler

Demi wat heb je gedaan??

Kirstin

Leuk om jullie belevenissen te volgen. Het verslag van de vlucht alleen al leest als een spannende roman! Succes daar!

Arjan & Caroline

Wat fijn dat jullie een goede vlucht hebben gehad!we gaan jullie avonturen volgen!

Stefan

Als een mes op de heenweg al geen probleem is....kan je dan misschien een kalasjnikov mee terugnemen? @jessica

Rianne

Super! Kan niet wachten op wat volgt! Rust eerst maar lekker uit.

Jan&Liesbeth

Mooi, goed om te horen dat de reis goed verlopen is. Celine te veel kilo's bij d'r ??. Voor zo weltrusten en op naar hopelijk weer een mooi avontuur.

Jolanda en René

Hey allemaal, Wat stoer dat jullie nu in Oeganda zijn. Heel bijzonder! Leuk om jullie weer te volgen. Tot horens en slaap lekker allemaal.

Wim

Lieve allemaal, fijn dat dat de reis zo goed verlopen is. Geniet van Uganda, "the pearl of Africa".

Willeke

Fijn dat alles goed is gegaan. Op naar dag 2 van jullie grote avontuur!

Alice Bernhard

Leuk om te lezen .veel plezier daar allemaal.

Willemien SH

Goed dat Anje mij de link gaf. Dan kan ik meebeleven wat jullie daar doen. Gelukkig goed aangekomen. En geen problemen met een te volle bal gehad? Pomp was een uitkomst, zeker?
Veel genoegen Groet. WILLEMIEN

Riemie